Monday, August 10, 2009

jadi popular


siti nurhaliza yang dipenuhi gosip


mawi dan ekin yang popular sekejap..la ni da sonyap..


seronok ke jadi orang popular?
seronok ke bila da jadi orang popular, orang lain sebuk nak tahu hal kehidupan orang popular itu?
kenapa bila da jadi popular, orang lain begitu 'excited' mengenai apa jua pasal pasal orang popular itu?

hurmmmm~~~~


aku nak jadi popular juga..boleh x? (^-*)
-entry yang entah ape2-
-xsuka? jgnla baca, senang hidup, haha-

7 comments:

fatiehah said...

nak jadi popular??
hek3x..
nk tumpang 2 kaki la kalu cmtu..

violet said...

jom..jd PA akak..haha
(pasan tol =p)

Da' daffodil D said...

x sonok!!!

fatiehah said...

eh..ada org tu perasan dia dah glemer kot..
haha..tu yg kata xseronok..
tp mmg xbez pon kan?!
xbebas..
sume mende org nk tahu..

violet said...
This comment has been removed by the author.
violet said...

cik D kte ni memg da glemer, 2pasai die terase xsonok..kte y x glemer ni teringin plak nak jadi glemerkan..haha...

nak jadi model ar..ok x? (gle kuat berngan..hehe)

fatiehah said...

boleh2..
org nk jd photographer nya..
hehe...
cepat je akak glemer nnt..
kih3x..

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK