Tuesday, August 2, 2011

Tips Putihkan Muka dengan Barli..

Salam Ramadhan..
Sudah jam 0047..
Menandanya sudah ramadhan yang kedua..

Berjoging kat belog jiranjiran..
Ada terbaca boleh ke barli memutihkan muka?
Memang aku tak pernah dengar kalau guna barli tu dapat putihkan muka..
Macamane caranya..
Nak tonyoh biji barli tu kat muka ke..
Atau blander biji barli pastu buat masker kat muka?


Nak tahu macamane nak putihkan muka dengan barli..
moh kita baca kat sini..


Amacam??
Senang tak caranyaa..?
Macam senang kan..
Jomla kita praktis..
Mana tau muka makin melepak..
Jerawat makin tak berani nak dekat..
Hehe..


Tapi yang pasti setiap kali aku basuh beras, mesti air basuhan beras tuh aku buat basuh muka..
Segar je rasanya..
Korang pernah ke guna air beras untuk basuh muka? Cecitee... ;D




p/s ; baru lepas tonyoh muka dengan vco ;D
p/s ; SALAM RAMADHAN wahai blogger semua.. ;)

6 comments:

Muhd Faiz said...

berguna ni =)

cik violet said...

hehe..cube la :)

Nyamuk Terbang said...

dh putih dh
haha

cik violet said...

@ Nyamuk Terbang ; untungla muka putih ;p

mastura said...

penah,penah... penah basuh muka guna air basuh beras... biasa ja kot.. hee.. nanti try guna barli pulak...

cik violet said...

@ mastura : tryla mesti beza..hehe

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK