Friday, July 8, 2011

Jazz Hayat [I STALK YOUR PROFILE]

Salam
Korang..
Pernah dengar nama JAZZ HAYAT??
Actually, aku baru je tahu nama nih from someone kenalan dekat FB..
Rupanya dia seorang musician from Brunei la
Suara dia class ar..
Macho giler kot..
Bagi aku macho la..
Tapi tak tau la bagi korang kan ^^
Tak percaya..
Layan kejap video nih..




Lirik lagu I STALK YOUR PROFILE

_____________________________________


ooooo....
Ini kisah sedihku
Aku mengharapkan sesuatu yang tak pasti
Di saat kau di sisiku
Hidup ku terasa indah 
Hidup ku penuh warna-warni
Seperti pelangi
Ku akui ku rindukan mu
Saat kau tiada di sisi
Hancur hatiku bila kau sudah berpunya

chorus*
I STALK YOUR PROFILE
WHEN I MISS U
TENGOK SEMUA GAMBAR YOU TANPA JEMU
I STALK YOUR PROFILE
WHEN I MISS U
ADAKAH KAU JUGA MEMIKIRKANMU

Semua gambar-gambar u bersama si dia
Dalam captionnya kata mu aku cinta dia
Reaksiku meluat tapi sedih pon ada
Memang kau ni player
Tapi malangnya ku mahu kau jua

ulang chorus*

Kau seolah memberiku harapan
Di saat sunyi rasa kesepian
Kau seolah bermain dengan perasaan
Ingin aku membencimu
Tapi aku yang tak tahan

Ulang chorus*








No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK