Thursday, November 18, 2010

[TAG] Tentang Aku Tentang Dia


10 Perkara Tentang Aku? Tentang dia?

Di tag oleh seorang rakan, namanya Princess Apple .. Sila lawat blog beliau, sekiranya mahu bkenalan..He he..

1. Siapakah diri anda di rumah?

-->> Anak sulung daripada tiga beradik. Anak harapan kepada parent ( cewahhh ;p)


2. Siapa anda di samping rakan?

-->> Aku sapa di samping korang? Penyemak? Pengganggu? He he..Mungkin aku sahabat, teman, rakan, kawan kepada rakan itu..


3. 5 benda yang diidamkan tapi masih belum tercapai :

-->> Ofkosla 
Duit beriban riban.


mini cooper + bugatti veyron 



mahu berada di sini...


Bungee Jump. Selamat tak agak agak kalau aku yang buat? ^^


One more?? Only secret..He he..



4. Siapakah nama pasangan anda??

-->> Pasangan? Apa itu? upsss...


5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda..

  • Apa?
  • Tak da
  • Nak
  • Diceritakan
  • Ok tak? He hehe

6. Bila tarikh anda couple?

-->> Eh, couple tuh hapa?Ha ha..Mungkin 12-12-2012


7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

--->> Kenangan demi kenangan..He he..


8. Lagu tema anda??

-->> Jingle bells, jingle bells, jingle all the way. Mungkin tunggu 12-12-12..Ha ha..


9. Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?

-->> Tunggu masa yang mungkin dapat aku buat perbandingan..


10. Pernah terfikir nama untuk anak? Berikan sebab..

-->> Mungkin ada..He he..Sebab..Emang sukak baby comel ^^


11. Tag 1o rakan anda yang lain..

-->> Aiyaaa..Ramainyeeee...Sapa terkene nasib la ea ;p

  • Cik Ashiya
  • Cik Siputa
  • Cik Dayana
  • Mr Ceym
  • Cik Abc
  • Cik Budak Hitam
  • Kepada sesiapa yang kekeringan idea post entry, sila la jawab tag ini ;)










No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK