Sunday, November 21, 2010

Shades Contest

Salam Ahad...Weekend ahad tak ada apa apa yang menarik melaenkan ke pasar tani Shah Alam pagi tadi..Masya Allah..Ramainya orang..Lame kot aku xjejak ke pasar tani..Ho ho..

Oke, tujuan bukan nak berceloteh pasal pasar tani, tapi aku nak join contest..Aiyaa..Contest lagik..He he..

Contest kali ini dianjurkan oleh miss genit..Shades Contest aka Kaca Mata Hitam..
Syaratnya, korang klik la SINI ea..

Due Date --->> 15/12/2010..Lama lagik oke..Sempat lagik kowang nak join nih...^^

Gambar yang aku pertaruhkan..Nah!!


Saje kan aku pon nak tepek gambar sedang berkaca mata..Bajet hot la kan...Muahahaha...
Gambar nih snap masa jalan jalan kat Bukit Kayu Hitam, cuti sem lepas..
Sambil usha usha barang kat kedai, aku pon suruhlah adik aku snap gambar poyos nih..He he..
So, ini lah hasilnya kan..
Miss Genit, harapnya, dapatlah hadiah misteri tu kat saya ea...:)


Orang bertuah, aku mau tag ::

Cik Ashiya
Cik Siputa
Princess Apple
Budak Hitam


Suara Bisik Bisik : Siapa yang terkena tag tu, sila la join ea..He he..


5 comments:

Hezesuze said...

adeehh duk shah alam jek ke uols?? nnti calling ler leh kita meet up...hehe

ok mik this no..0192148860

sab said...

ok yunk! terima! tq join! salam kenal dr sab ok! keep in touch always dear :)

sweetnye muke! hee..gud lux! :)

violet VC said...

kak heze ; sudah amek, tp da mlm nak miskol..hehe..ley la blnje sy..hihi

violet VC said...

sab : welcome..eh, sweet ke? xde la..hehe..

keep in touch too k ;)

Queen F said...

gud luck! :)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK