Thursday, November 25, 2010

Header Header yang Comel


Salam..
Baru lepas tengok Amazing Race Asia..
Yes, Jes n Lani tersingkir...
Sepatutnya minggu lepas...

Tapi, sayang team Malaysia dah tak da..
Tak semangat nak tengok..

Tahniah Natasha & Hussein, Richard & Richard dan team Singapore, (den xhengat nama dowang)

Eh, tajuk Header, yang aku citer pasal Amazing Race watpe..
Selingan je Amazing Race tuh..
Hehe...

Ha, pasal header..Korang tengok lah header tuh...Cantik kan? kan? Cakap je la cantik untuk sedapkan hati aku..muahahaha...Actually, memang tak cantik pon...Burokkkk woooo...Siyesla..Memang aku tak reti bab edit edit kat photoshop nih..Tuh la hasilnya...Memang tak cantikk...Haha..

coretan hati

Siapalah yang bermurah hati, yang sukarela untuk buatkan header untuk CORETAN HATI nih..Sila angkat tangan..Kalau lah ada kan..Akan aku kasi...Kasi...Pe ea..Kasi somethingla..Agak agak ada yang nak buatkan tak??



Suara Bisik Bisik : Aku memang siyes nih..Siapa yang boleh buatkan header untuk aku, aku akan kasi something...Anyone? :)

4 comments:

nurul said...

salam...header bru ni lebih comel la :)

geekz36 said...

comel gak color purple, matching ngan theme blog

Cik Bulat said...

simple tapi nice..:D

anamizu said...

comel je header tu ^^

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK