Thursday, November 10, 2011

Serang rumah tok kadi dengan bawak Thesis pada 11.11.11

Amaran : Baca dengan nada lajuuuuuu


Siapa yang tengah buat thesis angkat tangan..? Kau sama geng dengan aku.. Aku nak tanya best tak korang yang tengah buat thesis tu? Korang tension tak?


Ke tengah happy buat thesis tu sambil-sambil idea datang bergolek laju macam air hujan menitik atas tong baldi dicurahkan atas skrin dengan kelajuan impak maksima kl drift....


Bak sini sikit idea kau yang melampau kalah hiperbola mahupon metafora..Mentang-mentang spm tak lama lagi dengan paper pertama bahasa melayu bahasa kebangsaan unsur sastera perlu masuk ke..


Owh memang perlu bila mana kita sedang membuat thesis haruslah dilakukan sementara idea tengah on the way masuk ke saraf neuron untuk ditafsirkan ke medula oblongata jangan sampai ke esofogus atau illeum nanti kau nak ke tandas habis idea terstuck kat lubang tandas kau jugak yang parah..


Indahnya bila kita dicintai sambil melayan sofaz dan memang tipu kau kata bercinta itu tidak indah kononya..Indahnya bila idea kita sama sengal bila kita menaip untuk blog kesayangan..

Indahnya bila ada orang disisi yang turut mencurahkan idea yang bombastik lagi kedabom bom macam angry bird kene campak untuk pecahkan kandang tut tut..


Okela sangat indah bila mata sudah mengantuk mintak didodoi  dan indahnya esok berkahwin dengan tengku fariel izumi mahupun ultraman dalam setiap jumaat dan esok memang hari jumaat tarikh cantik sebelas sebelas sebelas dalam kurungan 11.11.11 tutup kurungan tok kadi kaya la esokkkkk..


Serang rumah tok kadi yokkkkk..Serbuuuuuuuuuu...




"Ultraman, masako rindu kau"
"Bila nak terbang balik ke Mesia"
"Jom la kita kawen esok"
"Lepas tu nak ajak kau buat thesis sama-same"

Sob sob




p/s : I hate this situation


Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK