Wednesday, November 9, 2011

[REVIEW] Truddy & Teddy - Baju Baby Si Cilik Anda !



Hai papa mama will be
Berita baik untuk pasangan yang bakal menerima atau sudah menerima baby baru tuuu


Singgah ler ke Trudy & Teddy
Smart giler kot baju-baju si kenit ni..

Meh usha dulu


For your little princess


Twin maybe.
Semoga genetik twin kuat dalam diri.
hehe
Perhaps.




Kasut si heroo..
Comel jeee..
Grrrr


Macho la awak.
Hehe..
Bayangkan si hero memakai baju nih
Glemer tawww


Macam anak Erra selalu pakai kat kepala tu..
Pe kejadah ea nama nyee..
Search la kat google ea..
Heee..



La
Aku mampu tengok je
Nak belikan untuk anak
Anak pon tak ada lagi
Macam mana nak ada anak
Bapa anak pon tak ada lagi
Heheee



Doakan jodoh cepat sampai ea
Amiiinnn


Nak tengok banyak design lagi..
Meh



10 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

ya..tadi ila ada tgk...sebab ada dekat nuffy org...hehe..

cantik2..;)

Ini Kisah Tia said...

heheh .. insyaAllah bakal2 .. toink , toinkkk :)

Nyamuk Terbang said...

bleh beli dkt ank sedara
wink wink

najihah sahami said...

haha..cepat2 la cari bapaknyaa...

cik violet said...

@ ILA HonEyBuNNy ; tau pon kat iklan nuff gak..heee

cik violet said...

@ Ini Kisah Tia : Insyaallah..hehe

cik violet said...

@ Nyamuk Terbang : sila beli ea nyamuk ;p

cik violet said...

@ najihah sahami : tgh odw mncari nii..haha

Cik Iqaa said...

baju dak kecit ni comey2 geram tgk ;DD

aimie amalina said...

alaaaahaaai
nasib aku x de anak atau adik kecik jek
hehehehe

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK