Sunday, November 20, 2011

20.11.2011. Aku dah kawen ! Ko percaya ?



Orang semua busy kawen aku pon nak kawen jugakkkk..
Haha..


Kau apa kesss?
Dah gatai sangat kee?
weeee



Bukan laaa..
Cuma aku agak rimas orang asek tanya..
"Kau bila nak jemput makan nasi minyak?"
"Bila nak buat kendurinye?"
"Dah tak lame lagi la tuuu.."


Antara soalan-soalan cepumas yang orang tanya
dan Oke..
Memang aku tak ada jawapan..



Aku hanya mampu senyuuuuuuuuuuummm jee..
Siapa yang tak nak kawen weyh?
Semua orang nak kawen kan..


Tapi apa kan daya
Jodoh belum tiba lagi




Sabarlah wahai hati
Akan datang saat masa kau dinikahkan..
Dan kau akan akan dimiliki oleh seseorang..


Chill ya






Pakcik makcik sedara mara semua
Jangan tanya lagi that question
Bila da tiba masa akan aku umumkan
Cuma pakcik makcik sedara mara sabarla ekk
Kalau dah jemput jangan tak datang pulak
Haha


Lepas ni kene tanya soalan macam ni
"Bila hang nak jadi boss?"
"Bila hang nak bawak kereta audi ke mini cooper ke?"
Tak pon
Terus je direct
"Dah ada yang punya ke? Kalau tak ada, makcik nak masuk meminang bagi pihak anak makcik"

Fuhhh!
Sentap !!!
Kalau lah ada soalan ni, mau berpeluh aku dup dap dup dap
Bia betol makcik ni kan..
Haha


Dan kalau aku mampu jawab
"Anak makcik pakai kereta hape"
"Audi ea makcik. Kalau Audi saya setuju"



Muahahahaha..
Materialistikkkkkkkkkkkkkkkkkk..





Bukti aku dah kawen
Cer carikk mana akuuu



Hahaha..
Kalau kau pandai teka aku mana memang kau kawan aku dunia akhirat..


Kui2..



p/s : Musim orang mengawan



10 comments:

NAZRUL AZAT said...

hahaa, tbaik lah, mmg musim tengkujuh nih musim mengawan, mwahahaaa

Halimatun Sa'adiah said...

x sabo nk menikah ek..
xlme lg la tu...heheheh

Wanie said...

hehe..wanie suke je org tanye..mungkin sbb tak ramai lg yg dok tanye..nanti bile dh ramai tanye kot2 akan rimas jugak..hehe

L said...

adaala tuh nt... huhu...

jom bacer kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

syahirah said...

ak tau yg mane ko...
kwn dnia akhirat lah nih..kui3..


materialistik aje tak ckup..
ko kne tanye soklan tambahan lagi..

"anak makcik ensem tak? bley jadik imam? tak ensem, tak tau jdik imam, sy reject!" ahahahaha

cik violet said...

@ NAZRUL AZAT : tau xpe... ;p

cik violet said...

@ Halimatun Sa'adiah : haha..xtau la tu..ade jodoh..ade la ;p

cik violet said...

@ Wanie : tgu la saat masenye akn jd rimas taw ;p

cik violet said...

@ L : Insyaallah :)

cik violet said...

@ syahirah : ofkos la kwn dunia akhirat..hehe..

okee..memg ak nak tnye tkt macik tu terkedu plak..kesian..hehe..

next macik la.. ;p

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK