Tuesday, December 24, 2013

JADUAL TARIKH PEMBAYARAN GAJI BULANAN KAKITANGAN AWAM 2014


Assalamualaikum.


Haluuu. 7 hari lagi kita akan masuk tahun baru 2014. Sudah bersediakah anda? Are ready penulis keyboard? Auwww.. Masih 50-50. Ready ke tak ready. Masa itu tetap pantas bergerak. Tanpa sesaat pon menoleh ke belakang. Sepatutnya kita harus mengkagumi jam randik, sebab. Dia selalu bergerak ke hadapan. Tik tok tik tok.


Semoga 2014, merubah hidup kita semua. Yang negatif, kita buang jauh-jauh. Yang positif kita simpan rapat-rapat. Semoga 2014 juga memperbaiki mutu keunggulan hidup kita semua. Sama-sama kita berusaha dan berdoa ea.


Pengenalan sampai 2 perenggan. Over kau bila sudah jumpa keyboard. Langsung tak nak berganjak. Oh, alangkah indah dapat diaplikasikan dalam menulis paper. Inilah dilemma student, bab ilmiah, selalu sangat terstuck... ;p


Back to topik, sebenarnya nak share JADUAL TARIKH PEMBAYARAN GAJI BULANAN KAKITANGAN AWAM 2014.




Kebanyakan, gaji akan masuk ke akaun kakitangan awam pada hujung bulan. Cuma pada bulan Oktober dan Disember sahaja pertengahan bulan. Nasihat, sila berpada-pada dengan perbelanjaan harian anda ea. Terlajak shopping, tak ke merosakkan diri juga. Sila buat simpanan ea. Jangan langsung tak menyimpan dalam sebulan.



Itu sahajalah. Nak kabor, tahun depan aku menjadi penternak anggur yang berjaya. Tapi, duit tetap akan masuk hari-hari. Macamana nak bagi duit masuk ke akaun hari-hari? Mai whatsapp, cheq khaborr kat whatsapp ea.. 0196414171.


:)

No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK