Tuesday, January 10, 2012

Drama terbaru Ariana Mikhail di TV9 ! Ada Nora Danish laa!!




Alamak cun giler picta nih..Tengah bayangkan aku sebagai Nora Danish..with bakal soul mate..Haha..Berangan boleh lahhh! ;p


Ini drama terbaru kat tv9.. Actually aku jarang tengok tv9..Disebabkan ada Nora Danish aku nak tengoklah..Tapi, alamak ! Aku da tersuka Nora Danishlaa..Ni mesti gara-gara Tentang Dhia..Hehe..


Drama Ariana Mikhail ini dibintangi oleh of coursela Nora Danish disamping Sein Ruffedge dan Riezman Khuzaimi.. Last aku tengok Sein berlakon semasa drama Adam Maya..


Faktor penyebab dan pendorong aku nak tengok cerita nih latar belakangnya di PARISSS wooo..Diulang di PARISSSSS !! Dah kat Paris confirm la ada Eiffel Tower kan..Alamak tempat honeymoon kegemarannnn..#Eh2 tunggu kawen dulu baru pikir honeymoonnn..Haha..


Jom layan sinopsis dulu..

********

Cerita bermula di Paris,France dimana Mikhail telah tamat pengajiannya di Universiti Kingston,London pergi bercuti ke Paris dengan sahabat karibnya Jamil yang merupakan senior Mikhail di universiti,hubungan mereka rapat seperti abang dan adik.. Dalam percutian itu,Mikhail berniat hendak mencari teman wanita Peranchis kononnya. Tetapi adalah disebaliknya telah bertemu dengan Ariana juga singgah bercuti ke Paris dariAmerika Syarikat sebelum pulang ke Malaysia. Ariana yang lulusan hiasan dalaman bercuti bersendirian kerana ingin mencari pengalaman dengan dunia hiasan di Eropah. Dalam pertemuan itu berlaku disebuah cafe di bandar Paris, Apabila Ariana membantu Mikhail daripada di marahi yang cuba mengorat wanita Peranchis dengan mengaku Mikhail teman lelakinya. disebabkan Mikhail tidak memahami bahasa ’Peranchis’. Mikhail marah dengan tindakan Ariana yang melepaskan peluangnya tetapi Ariana menjelaskan pada Jamil yang kebetulan ke tandas akan perbuatan Mikhail mengusik wanita peranchis yang telah mempunyai teman lelaki itu salah. Lainlah kalau wanita itu yang berminat dengan Mikhail. Sikap Mikhail yang tidak berterima kasih serta berlagak dan sombong membuat Ariana tidak berminat untuk berkawan walaupun dia tahu mereka sebangsa.

*******

Cerita menarik :

5 comments:

KAMIHIDUP said...

fuhh, sein tu. :)

Anonymous said...

weee~ hik3..mcm sweet sgt tgok gmbar tu...bwu gmbar kan..haha :)

Pen Merah Staff said...

wah macam best je citer ni, nak tengok lah nanti :)

Salina said...

ooo~ minat citer dhia ea ? nie mesti ngis mse final episode kan ? hehe , macam best jew citer nie !

aamalinaazman said...

walaweiii
byk gile cite besss
mane la aku nk susun jadual :)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK