Monday, January 2, 2012

Telemovie - Biar Sampai ke Bintang (Randy & Elfira)

Hari ini rasa macam giler skit sebab 1 hari update entry ntah apa-apa, korang layankan je la ek.. Baca den punya entry nih !@! Hehe.. Muka penuh paksaan je korang baca.. Hehe .. Ha, Siapa tengoh sih telemovie "Biar Sampai ke Bintang". Actually telemovie ni da ulang-ulang.. Aku jenye baru tengok.. Maklumlah, sambil-sambil lipat baju.. Hehe..



Mula nak tengok sikit je.. Sekali da melekat tengoklah sampai habis.. Tak bole lah tengok Randy tuuu..Hensem bangat.. "Ada ceweknya ngakkk?? Ngak ade ceweknyee saya mahu jadi cewek kamuuu.. Boleh ngak bang Randyy.." Haha..


Nak tempek sikit gambar hensem nih.. ;p






Bila tengok macam seseorang la..
Siapa ekkk ?



Untungla Elfira bole berlakon dengan Randy..
Nak jugakkk !!


#eyh, ko pelakon keeeeeeeee?
#sedarrrrrrr skit ;p



3 comments:

::WafaIrdina:: said...

huhu...best kew cter ni....minat lar jugak si randy ni..hee..btuah elfira..

aimie amalina said...

heeee
ade la tgk sat2 semlm
hehehe :)


p.s: wee..kite sebaya ehh..heee...kawan2..kawan baik la ni :))

ayushida said...

lum pernah tengok, tp nak tengok, bila agaknya ulangan dia eh...
setelah lama cuti berpantang, ada hadiah misteri nk bg, jom !

http://ayurashidah.blogspot.com/2012/01/nak-hadiah-misteri-untuk-anak-yang.html

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK