Saturday, April 23, 2011

Kad Kahwin

Jemput-jemput..Sila-sila lah datang bertandang ke majlis aku..Yea..Majlis terbesar..Majlis penuh gilang gemilang akan diadakan mengikut tarikh yang aku lekatkan dalam kad kahwin tuh..Sila tengok dengan terperinci..Kalau tak nampak dok pi amek kaca mata..Kalau tak nampak gak pi amek kanta pembesar..Hang tak nampak gak pi amek mikroskop kat makmal biologi..Hang tak nampak jugak, tok sah susah payah nak tengok..Hang boleh blah..!!!


Eyh, sejak bila bahasa aku jadi macam kasar nih..Haha..Maafla, bila emosi kurang stabil, hormon adrenalin menaik mendadak, jadi lagu ni lahh..Macam nak tembak orang pon ada..So, beware..Haha..


Sebenarnya, tak lama lagi kan da nak coti sekolah..Maklumlah bila da coti sekolah ni ramailah manusia yang melakukan musim mengawan..Uppsss..Maksud aku, musim kerja kawen la bang..Pikiran tu luas sikit oke..Jadi sebelum kerja kawen tu, mesti la kad undangan kawen sampai ke rumah..Kalau tak de kad kawen susah jugak nak pi kenduri tu..Lagi2 tempat yang kita tak biasakan..Hmmm..


Jadinya, aku tertelek kat muka buku nih..Cute bangatla kad kawen ni dan aku rasa idea yang sangat kreatip..Kang aku nak wat kad kawen macam ni boleh tak? Ada sapa sapa mau design ka? Tapi lagi hebat dari yang nih lagi kreatip dari yang ni..Anyone ?



Nih aku tempek kad kawen yang serasa aku kretip dan comeylah..Tang comey nye sebenarnya tang kartun kat header tuh..Ha, comey kannn..see see...Hehe...





Kehadapan bakal pengantin yang aku sendiri tak kenali siapa mereka nih yang bernama seperti yang tertera iaitu A'aa & Izam, Selamat Pengantin Baru !! Kekal anak cucu..Walaupun tidak ketahuan siapa kalian, aku doakan kalian hidup bahagia kekal bersama pasangan yang dicintai sehinggalah beberapa keturunan..Semoganya keturunan kalian sehat walafiat dan boleh mengurniakan zuriat yang gebu-gebu dan kacak-kacak..Amiiin.. ;)




p/s : Kepada rakan yang terdekat mahu melangsungkan perkahwinan, sila hantar kad kawen anda ke dalam kotak pos rumah saya seperti gambar di bawah... Sekiranya tiada kad kawen korang, aku nak boikot koranggg sampai bila-bila..Muahahahaha...


[Kotak pos ke gayanya macam kotak cinta/kunci cinta]
-maybe-


Apa-apa aja..


2 comments:

•´`•♥ »t3h4h«♥•´`• said...

ala long..nnt aku anta la...ape la...

cik violet said...

hehe..thanx for the card, teha ;)

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK