Wednesday, April 27, 2011

Baru aku percaya rambut sama hitam , hati lain-lain ..

Alhamdulillah..
Settle sudah semua kerja esemen yang berlambak tak hengat..
Sampai kepala jadi ting tong wat kerja..

Alhamdulillah..
Lega giler!!
Sekarang masa untuk enjoy !! yeay ;)

Tapi kan..
Masa saat-saat akhir ni la baru aku tahu perangai sebenar sorang-sorang..


*****************************


Aku ada cerita kat ENTRY NIH dan ENTRY NIH
Ada yang kepala batu..
Ada yang pentingkan diri sendiri..
Ada yang rasa aku nak tampar kat muka die pon ada..
Ada yang nampak dipercayai tapi sebenarnya...
Huhu..

Macam-macam perangai korang ea..
Da saat-saat akhir nih baru lah tertojol semuanya..
Tapi semua yang lepas, sudahlah..
Aku malas nak hengat..

Nanti da kerja lagi macam-macam perangai aku jumpa kan..
Time tu aku doakan semoga aku lagi kuat
lagi tabah laa...

Bukan senang nak jumpa orang yang jujur
orang yang tak hipokrit..

Kalau ada pon mungkin 1 : 1000000
Susah kan nak jumpa..
Huhu..

Aku nak kata orang bukan aku nak kata aku ni baik sangat..
Tapi kalau ikutkan BERTIMBANG RASA LA  SIKIT..
Apa yang termampu orang lain buat
Kene la terima kan
Janganlah didesak sangat

Korang,
Budak Env. Management batch 2010/2011
Aku tak tahulah ada yang baca ke tidak,

Aku nak mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki..
Mane lah tahu sepanjang setahun kita kenal
Ada kata-kata yang mengguris hati
Ada perbuatan yang menjengkelkan
Ada terbuat memek muka yang menyakitkan hati

MINTA MAAF sangat2 ea..
Apa yang korang da buat bikin aku panas ke hapa, 
AKU MAAFKAN !!

Bila tension , semua benda boleh jadi kan ?
Harapnya kalau kita bekerjasama lagi, perangai yang sekarang , tinggal-tinggalkan la kan..

***

p/s : Sekarang baru aku percaya rambut sama hitam , tapi hati lain-lain..
Tapi itulah namanya kehidupan kan..




Sumber : HERE


Sambungan ----- >>>




No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK