Friday, April 17, 2009

ragam-ragam menjelang dan semasa peperiksaan


sem ni masuk sem 4 aku berada di bumi ukm..maksudnya sem ni masuk 4x aku akan mengalami peperiksaan akhir yang membuatkan aku penin3 lalat setiap masa..adakah aku sudah bersedia untuk menjawab peperiksaan dengan tenang dan yakin?? owh no...masih belum bersedia...kawan2 sume da bersediakah korang?? hopefully da bersedia la, jangan jadi macam rakan mu ini..last minit baru nak pegang buku..huhu...

keadaan pelajar semasa "study week" ::-

begitu fokus membaca


ada pula yang terlelap bersama buku2..mungkin nak bermimpi mengenai soalan yang bakal keluar kot..=p



ha..kejadian seperti ini perlu dielakkan..
sangat2 x digalakkan ya wahai kawan2
(padahal aku tau ramai y wat cmni secara senyap2 kan..hihi)


untuk teman2 sekalian yang masih berada di alam universiti. peganglah kata2 ini

"never ever ever give up"

akhir sekali dari aku, good luck semua..
cuba untuk tenangkan diri semasa mendapat soalan peperiksaan dan jawab sedaya yang mampu..
moge2 apa yang kita belajar selama ini, diberkati..
insyaallah..





**budak kimia yang sedang pening bagaikan terasa mau demam**
(moge dijauhkan)

No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK