Friday, December 16, 2011

"SEGMEN | Saya , Blog Pelajar IPTA 2011"





Hai hai
"Hari Jumaat makan ikan sepat
Bersama dengan anak Wak Pangat
Dijamah dengan bubur pengat
Bukan senang nak dapat semangat"


Semangat apa?
Semangat berblogging..
Hehe..

Pantun tak ada kene mengena
Jom kita ke segman adik Lyssa nih



**********************************************

Ok siapa yg tak kenal aku tu ni la peluangnya.
Budak UKM
Lama dah aku duk UKM
Lame mane tuu rahsiaaa ;p

Tak menyesal amek course tu
Sebab bestt gilerrr
Macam-macam ada pahit manis masam tawar
Kawan-kawan sekepala
Ada jugak tikam belakang
Aku da pernah cerita dulu gila babeng bengang dengan pakcik tu
PAndai-pandaila korang godek entry lama


Sebab bajet nak jadi environmentalist la
Pencinta Alam Sekitar
Bukan senang nak mencintai alam sekitar kan
Paling senang merosakkan

Cuba kau ada duit
Mesti banyak giler projek kau nak buat
Then, ada ko pernah pikir perasaan pokok2, air sungai, serangga..
Ada pernah kau pikir?
Aku tahu, tak kan..
Apa yg korang pikir time tu ada lah keuntungan semata


Bila da start emo..
Macam nilah..
Stop it..

BAnyak benda aku belajar mengenai environment
Terlalu banyak
Kalau adik-adik kat luar tu suka alam semula jadi
Meh join course akak..
Hehe


Ecece..dah pangkat akak nih kenela ade secubit nasihat kat adik-adik nak masuk Uni

Jangan leka
Jangan terlalu taksub dengan fesbuk sampai lupa asiment
Jangan excited jumpa kawan baru
Pilih kawan yang betul-betul boleh bawa kita terima kejayaan
Jangan pilih kawan yg boleh menggagalkan kita
Masuk Uni jangan lupa mak bapak itu yg penting..


Ok, sekian..




11 comments:

natashaborhan said...

singgah dari segmen sama :]

Nurul liyana syafiqah said...

Salam..akak...saya datang dari blog kak lyssa faizureen...saya sudah follow akak..harap follow balik ya...Terima kasih.^-^cantik blog akak..

Pencinta Awan. said...

Thanks bagi nasihat kak , even syada baru nak masuk form 4 , hee :)

Farhanana said...

Nana singgah dari segmen kak Lyssa ^^

ar3^lynnz said...

terjah dari segmen cik lyssa

all da best in future ^.^

already follow~

Unknown said...

Salam kenal ..

Niena singgah sini ye ..

Niena nak ucapkan selamat maju jaya ..

Niena sudah follow ..

Jemput singgah ke blog Niena & komen2 ya..

Niena dah klik semua iklan nuffnang .. =)

(Klik iklan Churp2 & nuffnang Niena ye.. )

Jom daftar churp2 di blog Niena ,untung dengan hanya 1 klik .. Earning Churp2 lebih laju naik daripada nuffnang .. =)

Aqilah Kamarudin said...

hi! goodluck and all the best :)

http://aqilahkamarudin.blogspot.com/2011/12/segmen-saya-blog-pelajar-ipta-2011.html

nabilah huda said...

dtg dari blog sama...mga berjya..

http://bielaisabella.blogspot.com/2011/12/segmen-saya-blog-pelajar-ipta-2011.html

Anonymous said...

:))

Syazwani Mazlan said...

dtg dr segmen yg sme..good luck ye :)

DiDiE eLa said...

gudluck yer

http://nshuhailahz.blogspot.com/2011/12/segmen-saya-blog-pelajar-ipta-2011.html

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK