Friday, September 2, 2011

1001 cerita di hari raya





Selamat sudah beraya di kedua-dua kampung..Raya..Setiap kali raya mesti ada beza..Yang beza nya adalah cerita...Banyak cerita dan terlalu banyakk..Cerita tu boleh diolah untuk dijadikan skrip drama maybe...Tapi tak nak lah aku cerita kat sini..Bia lah cerita tu disimpan dan hanya orang yang tertentu yang mengetahui...




Kawan-kawan blogger..Macamane raya korang tahun nih? Mesti meriah kan? Duit raya macamane? Penuh tak poket dengan duit raya? Hehe...Umur-umur macam aku nih pon stil ada yang menghulur duit raya..Terima kasih pakcik makcik abang sepupu kak sepupu yang dah bagi duit raya tuh..HEHE..



Gambar raya tak sehangat gambar raya tahun lepas..Nanti la rajenrajen nak tempek jugak kat blog nih ;)..Hmm..Ok la..Tak de cerita sangat..Nak out dulu..


Selamat berhari raya ;)


2 comments:

merahitujambu said...

mana gambarnya??

cik violet said...

@ merahitujambu ; haha..sabar ekk

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK