Monday, June 13, 2011

Permohonan Pensyarah Program Matrikulasi

wahhh..teruja pulak tengok banyak jawatan kosong kat pelbagai agensi..tapi aku tak bole nak apply lagi takut hilang fokus..baik aku sudahkan yang satu ni baru fokus terus carik keje tetap..la ni 1 more step je untuk aku habis belaja..kene siapkan tesis..saba ea..1 sem je lagi..lepas ni apply keje sampai muntah ler..



dok usha2 page jawatan kosong tertarik pulak aku kat jawatan PENSYARAH PROGRAM MATRIKULASI..perghhhh tak ke best tuh..berbakti kat adik2 yang baru masuk matrik..teringat pulak aku zaman matrik..masa nak masuk punya la dup dap dup dap..mane tak nye dulu semua takut masuk matrik sebab memang giler babeng cepat lecturer mengajo..hoho..mula2 susah gak nak pick up..lame2 da biasa da ok la..aku paling sukak subjek math n kimia..biologi memang hancus padahal dulu aku terhegeh-hegeh nak tukar aliran fizikal ke hayat..hoho..tapi tak pe la memang rezeki ke arah kimia ;)



balik kepada jawatan kosong tu kepada sesiapa yang tengah menganggur tak de keje tuh baik korang apply jawatan nih..cuba la dulu apply mana tau untung nasib rejeki ada kat situ kan..



meh pi kat website nih.. JAWATAN KOSONG KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM)
tarikh tutp permohonan 25 JULAI 2011
lame lagi tuh..
cepat2.. ;)



p/s : kalo aku nak apply pon maybe next yer la.. ;)


p/s ; memori belaja d KMJ..praktikum hayat 32.. <3


1 comment:

iPai said...

Susah betul cari link komen, nanti edit bagi dia jauh2 sikit dari perkataan bawah dia tuh ... pergi kat dashboard > design > Edit (kat bahagian post)

eh keje kosong ke atau program belajar utk jadi lecturer .. uhuh ..

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK