Thursday, December 2, 2010

Indah itu sebenarnya datang dari hati


Indahnya alam sekitar jika dihayati
Pemandangan yang hijau mendamaikan jiwa
Fikiran tenang merawat hati
Supaya badan cergas sepanjang masa

********
Salam semua..Lama sudah tidak menjenguk coretan hati ini..Bukannya apa, dalam 4 hari yang lepas, aku pergi bertapa sekejap di dalam hutan..Ini bukan main-main..Ini betul-betul taw..Hehe..Sebenarnya, aku bersama rakan-rakan yang lain ada tugasan yang belum diselesaikan...Tugasan terakhir bagi sem 1 ini berbentuk kerja lapangan a.k.a fieldwork..Kerja lapangan ini dalam bentuk kumpulan di mana kitorang semua ditugaskan untuk membantu pensyarah untuk melakukan kajian soal selidik di Lata Jarum...Ha, tapi entry ini rasanya belum sesuai lagi untuk bercerita pengalaman di Lata Jarum..Harap bersabar ea..


Emm...Sebenarnya entry kali nih nak menempekkan gambar yang cuba-cuba diambil..Maklumlah kepakaran menangkap gambar tu tak da sebenarnya..Perlu diasahkan..? Alang-alang tak da benda nak buat, itu yang cuba hayati keindahan tumbuhan yang ada di sekeliling rumah nih..Jom....











Suara Bisik Bisik : Skil memang tak bagus..Dalam proses blaja..Siapa sudi ajarin saya?? Amat dialukan ;)


6 comments:

Hezesuze said...

lagi indah kalo dah kawin kan uols...voot voot voot

Kazaztan Team said...

salam,

semua gambo nie pakai flash kah..

Ashiya Mizuki said...

mst mek pic di malam itu kn.. perlu usaha lagilh nmpkY..selamat cik violet

cik violet said...

kak heze : 2 memg indah sgt kak..tgu mase je..hehe

cik violet said...

kazaztan ; rasenye la..hehe..ley mntak aja...;p

cik violet said...

Ashiya ; Petang plus malam..
tp ad half gamba amek petang..hasilnya nampk mcm amek wktu mlm..hoho

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK