Friday, April 17, 2015

[REVIEW] Prada Lace Cantik dan Murah


Assalamualaikum. 


Sekarang kita tengok macam-macam fesyen. Fesyen jubah plane tempek lace sikit. Dulu, kalau cerita pasal lace, mesti baju pengantin. Tapi sekarang, belum sempat jadi pengantin, sudah banyak baju yang bertempek lace. Kalau ikutkan dulu susahlah nak kenal apa itu lace.


Sekarang bersepah lace ada di mana-mana. Cuma antara mahal atau murah sahaja. Dulu masa kahwin, tak sempat nak usha sangat. Sebab tempoh antara tunang dan kahwin agak singkat dan kebetulan sangat bizi time tu. Jadi, gunakan lace yang ada saja. Tapi still dapat hasilkan baju pengantin yang ohsem dan simple saja. Haha.


Tak nak bebel ke laut sangat. Korang nak tahu prada lace yang cantik, nampak elegen tapi murah? Jawapannya di JIZANLY . Cantik, murah dan nampak elegan. Tak percayaaa? Usha sikit gamba di bawah.







Bling bling tak mata koranggg. Haha. Siapa yang nak kahwin hujung tahun ni, sempat lagi order prada lace kat JIZANLY ea. Pasti rambang biji mata koranggg. Tak pon sempat lagi kot nak buat baju raya...Glemernya tema kita tahun ni kannnn... :p

















Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK