Tuesday, July 16, 2013

Mission Impossible

 

Hai. 

Puasa ketujuh.
Means dah seminggu kita berpuasa.
 Means dah hari kedua aku di Cameron Highland.
Bukan menikmati saat bulan madu.
Menikmati kerja-kerja sebelum menghabiskan trip terakhir mungkin.

BELIEVE!
You can and you're half away there!

Seperti kata tertera di gambar.
Seperti kata itu memang menyamai diri.

Terjebak.
Dan tiada masa untuk berpatah balik.

Tiada kata yang boleh diungkap.
Selain meneruskan misi.

Misi itu belum menghampiri suku.
Mungkin berjaya hanya 1/10.
Mungkin kurang lagi dari itu.



Aku tidak tahu bila mungkin misi itu berjaya.
Aku letak sasaran tapi kita hanya merancang.
Allah yang lebih mengetahui.


Aku cuma berharap.
Misi aku mengubah haluan aku.


Aku juga tidak mengerti haluan apa yang akan terubah.
Sama-sama kita tunggu.



p/s : Autopost

3 comments:

Mizz ErMa said...

misi apakah itu? pape pon, gud luck okeh..hehe

Unknown said...

ye kite menunggu

Amin Hafizy said...

semoga berjaya....

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK