Sunday, May 23, 2010

[AF8] Shahir memikatku dengan Kebahagiaan Dalam Perpisahan

Secara jujurnya, aku memang tiada hati untuk melihat sama ada diari, konsert AF8 nih..Tapi sejak berakhir konsert AF8 baru seketika tadi, aku semakin tertarik dengan seorang pelajar yang bernama SHAHIR..Sebab apa??? Ofkosla muka dia yang hensem itu telah membuatkan aku terpikat untuk pertama kalinya...ececece...Tapi macamla si Shahir tu akan terpikat kat aku kan..Dalam mimpi je bolehla..haha...Satu lagi yang aku tertarik tang suara dia..Pergh..lantang, jantan beb(bak kata cik ashiya)....haha...Suka ar dengar..Single terbaru die boleh meremang bulu roma la..Sayu+sedih..Semua ada..Mantap..Video klip bertambahla mantap pabila KRU yang buatkan..Memuaskan...Memang padan SHAHIR bergelar Juara AF8...


Layan jap profile die...pergh..Rupanya baya aku je...Ada chance nih..haha..


*Tengs 2 pacik google*




Jom kita hayati lirik Shahir yang handsome nih..hehe..Layan!!


Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

(ulang chorus)

Kebahagiaan.. dalam perpisahan..


Ha, korang2 yang terlepas masa Shahir perform kat konsert AF8 Final nih, sila klik SINI ea...


No comments:

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK