Wednesday, October 20, 2010

20102010

Ha, sekali lagi tarikh cantek pada tahun ini 20102010..
wow, memang cantek, oK!

hari ini ntah berapa ramai friend kat muka buku post status 20102010..
sebuk teringin nak kawen tarikh nih..
tapi, semua tuh angan2 je kan..


20102010
pada aku tiada yang unik
tiada yang beza
tiada yang istimewa


20102010
sama seperti tarikh tarikh lain
kehidupan aku masih sama
masih bergelar pelajar (ntah ble nak bis blajau nih)
belom bergelar ratu di hati mana mana raja
belom mendapat gelaran apa apa
tapi sudah mendapat gelaran graduan (pon ok la kan ;p)


20102010
mungkin tika ini mereka sedang meraikan tarikh yang cukup bermakna ini
tapi aku di kamar
masih bergelumang dengan teman teman merangkap asiment yang sentiasa mengelilingiku
yea, teman teman itu sungguh setia dengan diriku
tidak berpeluang untuk aku berjimba jimba mahupun berlibur libur
terikat aku dengan teman teman ini yang tiada kesudahan~haila~~


20102010
akan aku kenang tarikh ini
walaupun tiada kenangan istimewa
selain kenangan bersama teman teman itu
'teman teman' itu tetap utuh di limpa jantung hati






1 comment:

Hezesuze said...

ermm weols pun rasa cam bese jek..cuma harinie 20102010 cuaca sejuk awan mendung gtew hehe

Copyright © 2012 Reserved to Coretan Hati
Designed by Kay SBK